Platforma zakupowa b2b

Marka Clipper z kampanią „Stary, ale OGIEŃ!”

Maj 24, 2023nagrody, nowości, wszystkie aktualności, wydarzenia

Eurus_Aktualnosci_NeboaNowosciRossman_PL

Marka Clipper z kampanią „Stary, ale OGIEŃ!”

Clipper łamie schematy!
Starość kojarzysz z ciepłymi kapciami i wizytami u lekarza? Pora zmienić myślenie! Wiek to stan umysłu, a Clipper idealnie to pokazuje! Wolność́, fun i łamanie schematów to wartości, które przyświecają̨ marce od początku. Przekonaj się̨, że stary, ale OGIEŃ to nie tylko pusty slogan i wskocz w świat Clippera.

Stary, ale OGIEŃ!” – to roczna kampania polegająca na stworzeniu 10 odcinków krótkich filmów z udziałem aktora 65+ w rożnych sytuacjach. Materiały video wykorzystywane są̨ w mediach społecznościowych Clippera, jako format dynamicznych rolek (Reels), w celu wzrostu zasięgów organicznych i pokazania zalet produktu w zupełnie inny, przykuwający uwagę̨̨ sposób.

Postać kampanii: dziadek Rysiek, lat 65. Ma swoje lata, ale zdaje się̨̨ o tym nie pamiętać. Wiek nie stanowi dla niego żadnej przeszkody w wyrażaniu siebie, a to wszystko dzięki Clipperowi, który towarzyszy mu na co dzień. Gdyby ktoś zapytał go o motto, to zdecydowanie powiedziałby „Stary, ale jary”, bo na „Żyj szybko, umieraj młodo” jest już po prostu za stary. 😉

Eurus logo footer

Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Eurus_Aktualnosci_NeboaNowosciRossman_PL
baner_Oblehiikalinkedin_1200x627
Neboa_aktualnosci_510x316
510x316_PL
06-22-wersja2-1200×628-doctor
70054_maciej-pawlowski-eurus- uruchamiamy-platf_1