Marka Clipper z kampanią „Stary, ale OGIEŃ!”
Marka Clipper z kampanią „Stary, ale OGIEŃ!”
Clipper łamie schematy!
Starość kojarzysz z ciepłymi kapciami i wizytami u lekarza? Pora zmienić myślenie! Wiek to stan umysłu, a Clipper idealnie to pokazuje! Wolność́, fun i łamanie schematów to wartości, które przyświecają̨ marce od początku. Przekonaj się̨, że stary, ale OGIEŃ to nie tylko pusty slogan i wskocz w świat Clippera.
„Stary, ale OGIEŃ!” – to roczna kampania polegająca na stworzeniu 10 odcinków krótkich filmów z udziałem aktora 65+ w rożnych sytuacjach. Materiały video wykorzystywane są̨ w mediach społecznościowych Clippera, jako format dynamicznych rolek (Reels), w celu wzrostu zasięgów organicznych i pokazania zalet produktu w zupełnie inny, przykuwający uwagę̨̨ sposób.
Postać kampanii: dziadek Rysiek, lat 65. Ma swoje lata, ale zdaje się̨̨ o tym nie pamiętać. Wiek nie stanowi dla niego żadnej przeszkody w wyrażaniu siebie, a to wszystko dzięki Clipperowi, który towarzyszy mu na co dzień. Gdyby ktoś zapytał go o motto, to zdecydowanie powiedziałby „Stary, ale jary”, bo na „Żyj szybko, umieraj młodo” jest już po prostu za stary. 😉
Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy