Platforma zakupowa b2b

Kariera

Slide i rozwijaj się w dobrej atmosferze na Podlasiu. Pracuj w dynamicznej firmie

Dlaczego warto pracować w Eurus?

Stabilne
zatrudnienie

Przyjazna
atmosfera

Możliwość rozwoju
i awansów

Wyróżnia nas wiedza, doświadczenie, umiejętność elastycznego reagowania na potrzeby rynku i najbardziej wymagających klientów.

Jeśli lubisz dynamiczny tryb pracy, chcesz doświadczać nowych i ciekawych projektów, to wizjonerski charakter właściciela i dobra atmosfera pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w naszej firmie.

Dołącz do zespołu Eurus!

Aktualne oferty pracy

Aktualnie nie poszukujemy osób na konkretne stanowiska

Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:

 

Specjalista ds. reklamacji
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok

 

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Ewidencja reklamacji w różnych kanałach dystrybucji Spółki
  • Monitorowanie przebiegu reklamacji na każdym jego etapie
  • Stworzenie i opisanie standardu procedur operacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami Spółki
  • Współpraca z działami sprzedaży, działem prawnym, magazynem
  • Współtworzenie Ogólnych Warunków z Dostawcami w części dotyczącej reklamacji
  • Analiza reklamacji

NASZE WYMAGANIA

  • Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
  • Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku- przynajmniej rok
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Biegła znajomości obsługi komputera
  • Średnio zaawansowana znajomości MS Excel, i MS Office
  • Wysokie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

TO OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Kursy językowe online
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową Medicover
  • Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
  • PPK w PZU S.A.

Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości

Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:

Specjalista ds. konfekcji
miejsce pracy: praca stacjonarna Ignatki

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Koordynacja stanów materiałów POS wykorzystywanych pod zaplanowane akcje sprzedażowe 
  • Monitorowanie ofert firm konfekcyjnych na rynku
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług konfekcjonowania. Koordynowanie zleconych procesów, realizacja planów akcji sprzedażowych
  • Wycena konfekcji – wewnętrzne przetargi, porównanie cen z poprzednimi realizacjami, przygotowywanie zestawień wspomagających podjęcie ostatecznej decyzji o wyborze firmy
  • Ścisły kontakt z działami: sprzedaży, zakupów, magazynowym, logistycznym
  • Obsługa systemu (TEMA) w celu realizacji zadań związanych z przygotowaniem akcji
  • Przygotowywanie zestawienia post-realizacji planu, raporty wyników , odpowiedzialność za terminową realizację zleceń

NASZE WYMAGANIA

  • Wykształcenie wyższe (licencjat, ew. magister),
  • Umiejętność poruszania się w systemach operacyjnych (np. TEMA, SAP itp.)
  • Średniozaawansowana znajomość środowiska Microsoft Office, w szczególności Excel i Power Point,
  • Logiczne myślenie, kreatywne rozwiązywanie problemów, umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Umiejętność negocjacji
  • Odpowiedzialność za terminową realizację zleceń

TO OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Kursy językowe online
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową Medicover
  • Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
  • PPK w PZU S.A.

Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości

Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:

Analityka
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

• Przygotowywanie zaawansowanych analiz i raportów na potrzeby Zarządu oraz kadry menedżerskiej
• Udział w procesie budżetowania
• Analiza rentowności produktów, producentów, kategorii, itp.
• Udział w tworzeniu i aktualizowaniu polityki cenowej
• Przygotowywanie raportów ad-hoc w odpowiedzi na potrzeby wewnętrzne firmy
• Tworzenie narzędzi automatyzujących pracę analityczną

NASZE WYMAGANIA

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w dziale revenue, controllingu, analiz, finansowym)
  • Zaawansowana znajomość MS Excel, Power BI – warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse lub pokrewne
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność
  • Otwartość, komunikatywność
  • Mile widziana znajomość MySQL, Oracle BI
  • Umiejętność organizacji pracy i staranność w działaniu
  • Elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
  •  

TO OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Kursy językowe online
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową Medicover
  • Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
  • PPK w PZU S.A.
  •  

Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości

Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:

Kierownika rynku tradycyjnego i e- commerce

miejsce pracy: praca stacjonarna/hybrydowa Białystok.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Realizacja celów sprzedażowych w kanale tradycyjnym poprzez skuteczne prowadzenie zespołu KAM
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, obecnie 4 osobowy zespół KAM, z możliwością rozwoju
  • Motywowanie, wyznaczanie celów krótko i długoterminowych oraz rozliczanie z postawionych zadań członkom zespołu sprzedażowego
  • rozwój kompetencji KAM w kanale tradycyjnym, planowanie rozwoju i szkoleń podległych pracowników
  • Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z Kluczowymi Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów
  • Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w celu osiągnięcia ustalonych celów
  • Wizyty podwójne minimum 1 raz w miesiącu
  • Monitorowanie wyników sprzedaży i raportowanie postępów
  • Opracowywanie ofert sprzedażowych i negocjowanie warunków umów handlowych
  • Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości sprzedażowych
  • Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak marketing, zakupy, logistyka i controlling biznesowy w celu zapewnienia efektywnego działania sprzedaży
  • Kontrola budżetu działu oraz optymalizacja kosztów
  • Monitorowanie rynku konkurencji i wdrażanie nowych trendów i metod sprzedaży w branży kosmetycznej

NASZE WYMAGANIA

  • Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży FMCG, mile widziana branża kosmetyczna
  • Znajomość rynku hurtowego, detalicznego i e-commerce, oraz polskich sieci handlowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych Win-Win
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych
  • Doświadczenie w długoterminowej współpracy z Klientem
  • Wysoka kultura osobista i pracy oparta na wartościach firmy
  • Zaangażowanie, optymizm, nastawienie na osiąganie celów
  • Znajomość narzędzi Office w celach analitycznych i organizacyjnych
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wiedza o rynku i branży kosmetycznej, przynajmniej wynikająca z umiejętności analizy rynku
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
  • Prawo Jazdy kat. B
  • Znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Dopuszczalna praca hybrydowa, z minimum 3 dniami pracy stacjonarnej w Białymstoku

TO OFERUJEMY

  • Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Kursy językowe online
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową Medicover
  • Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
  • PPK w PZU S.A.
  • Auto służbowe

Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl  z nazwą stanowiska w tytule wiadomości. Czekamy na Ciebie!

Zakres obowiązków:

  • kompletowanie zamówień
  • przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
  • dbanie o porządek na magazynie

Wymagania:

  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
  • mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
  • sumienność i zaangażowanie
  • chęci do pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę, na pełny etat
  • atrakcyjny system premiowania
  • stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną

 

APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
  • sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
  • weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
  • wprowadzanie korekt zakupu
  • dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
  • język angielski

Poszukujemy osoby:

  • bystrej, elokwentnej
  • odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

 

APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
  • zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
  • przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
  • udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
  • współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
  • obsługa kasy fiskalnej

Poszukujemy osoby:

  • bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
  • umiejącej pracować w zespole
  • znającej obsługę komputera i pakietu MS Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie

APLIKUJ

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych partnerów do produkcji private label w obszarze kosmetyków oraz organizacją procesów wdrożeniowych dla istniejących już marek kosmetycznych.

Oczekiwania

• Umiejętne kreowanie i realizacja założeń biznesowych.
• Dobra organizacji pracy swojej i podległego zespołu.
• Umiejętność delegowania zadań.
• Komunikatywność na wysokim poziomie.
• Umiejętności negocjacyjne.
• Tworzenie relacji z partnerami biznesowymi.
• Nastawienie na cele w dynamicznym środowisku.
• Strategiczne i analityczne myślenie.
• Umiejętność zarządzania zmianą w zespole.
• Elastyczność i umiejętność pracy w rozwijającym się środowisku biznesowym.
• Swoboda pracy pod presją czasu.

Niezbędna wiedza i doświadczenie

• Doświadczenie liderskie w obszarze zarządzania produktami kosmetycznymi.
• Znajomość branży (rynku, konkurencji, procesów produkcyjnych, dostawców opakowań i producentów private label).
• Znajomość producentów private label w obszarze kosmetyków.
• Znajomość rynku opakowań/materiałów.
• Umiejętność zarządzania projektami.
• Posługiwanie się programem excel.
• Znajomość procesów logistycznych związanych z dostawami kosmetyków.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Działy współpracujące

• dział marketingu
• dział sprzedaży
• dział zakupów
• dział logistyki
• działy R&D producentów
• działy sprzedaży dostawców opakowań i producentów
Podległość i raportowanie: właściciel firmy.

Kwalifikacje

• Wykształcenie wyższe dowolne.
• Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzania procesami wdrożeniowymi w branży kosmetycznej.
• Potwierdzone wdrożenia produktów kosmetycznych.

Zadania:

• analizowanie rynku kosmetycznego pod kątem nowych wdrożeń kosmetycznych
• inicjowanie nowych wdrożeń
• planowanie wdrożeń
• planowaniem zakupów i dostaw kosmetyków w zakresie powierzonych marek
• zarządzanie finansami wdrożenia
• negocjowanie z dostawcami opakowań i producentami wyrobów gotowych

APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • kompletowanie zamówień
  • przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
  • dbanie o porządek na magazynie

Wymagania:

  • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
  • mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
  • sumienność i zaangażowanie
  • chęci do pracy

Oferujemy:

  • umowę o pracę, na pełny etat
  • atrakcyjny system premiowania
  • stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną

 

APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
  • sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
  • weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
  • wprowadzanie korekt zakupu
  • dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
  • język angielski

Poszukujemy osoby:

  • bystrej, elokwentnej
  • odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta

Oferujemy:

  • stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

 

APLIKUJ

Zakres obowiązków:

  • wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
  • zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
  • przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
  • udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
  • współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
  • obsługa kasy fiskalnej

Poszukujemy osoby:

  • bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
  • umiejącej pracować w zespole
  • znającej obsługę komputera i pakietu MS Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie

 

APLIKUJ

Od 2008 roku zajmujemy się importem i dystrybucją ciekawych marek FMCG ze specjalizacją w branży kosmetycznej. Z sukcesem wprowadzamy marki na Polski rynek, a to dlatego że jesteśmy pasjonatami sprzedaży, marketingu, dobrej organizacji i rozwoju, a przy okazji bardzo dobrze znamy rynek FMCG.

Dziś jesteśmy wiodącym importerem i dystrybutorem kosmetycznych innowacji z całego świata, w tym marek naturalnych. Wiele marek w naszym portfolio to liderzy w swojej kategorii.

Adres:
Ignatki 40/1
16-001 Kleosin
Polska

Telefon: 661 678 777

E-mail: biuro@eurus.com.pl

Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy