Dlaczego warto pracować w Eurus?
Stabilne
zatrudnienie
Przyjazna
atmosfera
Możliwość rozwoju
i awansów
Wyróżnia nas wiedza, doświadczenie, umiejętność elastycznego reagowania na potrzeby rynku i najbardziej wymagających klientów.
Jeśli lubisz dynamiczny tryb pracy, chcesz doświadczać nowych i ciekawych projektów, to wizjonerski charakter właściciela i dobra atmosfera pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w naszej firmie.
Dołącz do zespołu Eurus!
Aktualne oferty pracy
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista ds. reklamacji
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Ewidencja reklamacji w różnych kanałach dystrybucji Spółki
- Monitorowanie przebiegu reklamacji na każdym jego etapie
- Stworzenie i opisanie standardu procedur operacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami Spółki
- Współpraca z działami sprzedaży, działem prawnym, magazynem
- Współtworzenie Ogólnych Warunków z Dostawcami w części dotyczącej reklamacji
- Analiza reklamacji
NASZE WYMAGANIA
- Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku- przynajmniej rok
- Wykształcenie minimum średnie
- Biegła znajomości obsługi komputera
- Średnio zaawansowana znajomości MS Excel, i MS Office
- Wysokie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności negocjacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista ds. konfekcji
miejsce pracy: praca stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Koordynacja stanów materiałów POS wykorzystywanych pod zaplanowane akcje sprzedażowe
- Monitorowanie ofert firm konfekcyjnych na rynku
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług konfekcjonowania. Koordynowanie zleconych procesów, realizacja planów akcji sprzedażowych
- Wycena konfekcji – wewnętrzne przetargi, porównanie cen z poprzednimi realizacjami, przygotowywanie zestawień wspomagających podjęcie ostatecznej decyzji o wyborze firmy
- Ścisły kontakt z działami: sprzedaży, zakupów, magazynowym, logistycznym
- Obsługa systemu (TEMA) w celu realizacji zadań związanych z przygotowaniem akcji
- Przygotowywanie zestawienia post-realizacji planu, raporty wyników , odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe (licencjat, ew. magister),
- Umiejętność poruszania się w systemach operacyjnych (np. TEMA, SAP itp.)
- Średniozaawansowana znajomość środowiska Microsoft Office, w szczególności Excel i Power Point,
- Logiczne myślenie, kreatywne rozwiązywanie problemów, umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- Umiejętność pracy w zespole, umiejętność współpracy z firmami zewnętrznymi
- Umiejętność negocjacji
- Odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Analityka
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• Przygotowywanie zaawansowanych analiz i raportów na potrzeby Zarządu oraz kadry menedżerskiej
• Udział w procesie budżetowania
• Analiza rentowności produktów, producentów, kategorii, itp.
• Udział w tworzeniu i aktualizowaniu polityki cenowej
• Przygotowywanie raportów ad-hoc w odpowiedzi na potrzeby wewnętrzne firmy
• Tworzenie narzędzi automatyzujących pracę analityczną
NASZE WYMAGANIA
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w dziale revenue, controllingu, analiz, finansowym)
- Zaawansowana znajomość MS Excel, Power BI – warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse lub pokrewne
- Wysokie umiejętności analityczne
- Samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność
- Otwartość, komunikatywność
- Mile widziana znajomość MySQL, Oracle BI
- Umiejętność organizacji pracy i staranność w działaniu
- Elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Kierownika rynku tradycyjnego i e- commerce
miejsce pracy: praca stacjonarna/hybrydowa Białystok.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Realizacja celów sprzedażowych w kanale tradycyjnym poprzez skuteczne prowadzenie zespołu KAM
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym, obecnie 4 osobowy zespół KAM, z możliwością rozwoju
- Motywowanie, wyznaczanie celów krótko i długoterminowych oraz rozliczanie z postawionych zadań członkom zespołu sprzedażowego
- rozwój kompetencji KAM w kanale tradycyjnym, planowanie rozwoju i szkoleń podległych pracowników
- Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z Kluczowymi Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów
- Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w celu osiągnięcia ustalonych celów
- Wizyty podwójne minimum 1 raz w miesiącu
- Monitorowanie wyników sprzedaży i raportowanie postępów
- Opracowywanie ofert sprzedażowych i negocjowanie warunków umów handlowych
- Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości sprzedażowych
- Współpraca z innymi działami firmy, takimi jak marketing, zakupy, logistyka i controlling biznesowy w celu zapewnienia efektywnego działania sprzedaży
- Kontrola budżetu działu oraz optymalizacja kosztów
- Monitorowanie rynku konkurencji i wdrażanie nowych trendów i metod sprzedaży w branży kosmetycznej
NASZE WYMAGANIA
- Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży FMCG, mile widziana branża kosmetyczna
- Znajomość rynku hurtowego, detalicznego i e-commerce, oraz polskich sieci handlowych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych Win-Win
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych
- Doświadczenie w długoterminowej współpracy z Klientem
- Wysoka kultura osobista i pracy oparta na wartościach firmy
- Zaangażowanie, optymizm, nastawienie na osiąganie celów
- Znajomość narzędzi Office w celach analitycznych i organizacyjnych
- Umiejętność organizacji pracy
- Elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu
- Wiedza o rynku i branży kosmetycznej, przynajmniej wynikająca z umiejętności analizy rynku
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
- Prawo Jazdy kat. B
- Znajomość jęz. angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Dopuszczalna praca hybrydowa, z minimum 3 dniami pracy stacjonarnej w Białymstoku
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
- Auto służbowe
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości. Czekamy na Ciebie!
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych partnerów do produkcji private label w obszarze kosmetyków oraz organizacją procesów wdrożeniowych dla istniejących już marek kosmetycznych.
Oczekiwania
• Umiejętne kreowanie i realizacja założeń biznesowych.
• Dobra organizacji pracy swojej i podległego zespołu.
• Umiejętność delegowania zadań.
• Komunikatywność na wysokim poziomie.
• Umiejętności negocjacyjne.
• Tworzenie relacji z partnerami biznesowymi.
• Nastawienie na cele w dynamicznym środowisku.
• Strategiczne i analityczne myślenie.
• Umiejętność zarządzania zmianą w zespole.
• Elastyczność i umiejętność pracy w rozwijającym się środowisku biznesowym.
• Swoboda pracy pod presją czasu.
Niezbędna wiedza i doświadczenie
• Doświadczenie liderskie w obszarze zarządzania produktami kosmetycznymi.
• Znajomość branży (rynku, konkurencji, procesów produkcyjnych, dostawców opakowań i producentów private label).
• Znajomość producentów private label w obszarze kosmetyków.
• Znajomość rynku opakowań/materiałów.
• Umiejętność zarządzania projektami.
• Posługiwanie się programem excel.
• Znajomość procesów logistycznych związanych z dostawami kosmetyków.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Działy współpracujące
• dział marketingu
• dział sprzedaży
• dział zakupów
• dział logistyki
• działy R&D producentów
• działy sprzedaży dostawców opakowań i producentów
Podległość i raportowanie: właściciel firmy.
Kwalifikacje
• Wykształcenie wyższe dowolne.
• Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzania procesami wdrożeniowymi w branży kosmetycznej.
• Potwierdzone wdrożenia produktów kosmetycznych.
Zadania:
• analizowanie rynku kosmetycznego pod kątem nowych wdrożeń kosmetycznych
• inicjowanie nowych wdrożeń
• planowanie wdrożeń
• planowaniem zakupów i dostaw kosmetyków w zakresie powierzonych marek
• zarządzanie finansami wdrożenia
• negocjowanie z dostawcami opakowań i producentami wyrobów gotowych
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Od 2008 roku zajmujemy się importem i dystrybucją ciekawych marek FMCG ze specjalizacją w branży kosmetycznej. Z sukcesem wprowadzamy marki na Polski rynek, a to dlatego że jesteśmy pasjonatami sprzedaży, marketingu, dobrej organizacji i rozwoju, a przy okazji bardzo dobrze znamy rynek FMCG.
Dziś jesteśmy wiodącym importerem i dystrybutorem kosmetycznych innowacji z całego świata, w tym marek naturalnych. Wiele marek w naszym portfolio to liderzy w swojej kategorii.
Adres:
Ignatki 40/1
16-001 Kleosin
Polska
Telefon: 661 678 777
E-mail: biuro@eurus.com.pl
Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy