Dlaczego warto pracować w Eurus?
Stabilne
zatrudnienie
Przyjazna
atmosfera
Możliwość rozwoju
i awansów
Wyróżnia nas wiedza, doświadczenie, umiejętność elastycznego reagowania na potrzeby rynku i najbardziej wymagających klientów.
Jeśli lubisz dynamiczny tryb pracy, chcesz doświadczać nowych i ciekawych projektów, to wizjonerski charakter właściciela i dobra atmosfera pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w naszej firmie.
Dołącz do zespołu Eurus!
Aktualne oferty pracy
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem firmy poszukujemy samodzielnego eksperta na stanowisko:
Specjalista ds. personalnych
miejsce pracy: stacjonarna Białystok.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie innych dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulacjami wewnętrznymi Spółki;
- obsługa systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość systemu ENOVA 365);
- sporządzanie list płac (naliczanie wynagrodzeń, zasiłki chorobowe, opiekuńcze i inne potrącenia)
- rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy;
- obsługa pracowników w zakresie spraw socjalnych, kadrowych i płacowych;
- kontrola terminowości badań z zakresu medycyny pracy;
- przygotowywanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników;
- sporządzanie deklaracji GUS, PFRON, ZUS, US, PPK;
- przygotowywanie zestawień i raportów kadrowo-płacowych;
- obsługa ZFŚS dla pracowników,
- obsługa korespondencji z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w sprawach pracowniczych.
- realizacja polityki personalnej i udział w jej kształtowaniu (współtworzenie procesów i rozwiązań HR),
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- tworzenie skutecznego onboardingu nowych pracowników i offboardingu pracowników odchodzących z organizacji,
- wspieranie procesu przeprowadzania i komunikacji zmian w organizacji,
- kompleksowe wsparcie pracowników i kadry managerskiej z zakresu rozwiązań i narzędzi HR, komunikacji,
- badanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie działań rozwojowych,
- prowadzenie analizy wybranych wskaźników HR, przygotowanie raportów i zestawień.
- mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
NASZE WYMAGANIA
- doświadczenie w obszarze kadr i płac/ HR min. 2 lata
- bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
- znajomość pakietu MS Office (Word i Excel, Power Point), PŁATNIKA,
- zdolność obsługi narzędzi i systemów wspierających procesy kadr i płac (ENOVA 365) i HR
- znajomość j. angielskiego na poziomie B2
- praktyczne umiejętności prowadzenia procesów takich jak rekrutacja, onboarding (pre oraz off), szkolenia, ścieżki karier, systemy motywacyjne, komunikacja wewnętrzna, zarządzanie rotacją i retencją,
- praktyczne doświadczenie w zdobywaniu funduszy na wsparcie szkoleń – między innymi z KFS
- terminowość prowadzonej dokumentacji pracowniczej, rozliczeń z pracownikami
- wysokie zdolności komunikacyjne
- kreatywność oraz wielozadaniowość
- zarządzanie sobą w czasie oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- otwartość oraz pozytywne nastawienie do wyzwań stawianych przez organizację
- proaktywna postawa, inicjatywa w działaniu oraz zdolności organizacyjne
- mile widziane zorientowanie na biznes
- silna motywacja do realizacji celów, a jednocześnie empatia i wrażliwość na potrzeby pracowników
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji
- dojrzałość emocjonalna i odpowiedzialność
- wykształcenie wyższe
TO OFERUJEMY
- Praca stacjonarna w Białymstoku
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B, UZ)
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy samodzielnego eksperta na stanowisko:
Key account manager
miejsce pracy: stacjonarna/ hybrydowa Białystok
Do Twoich OBOWIĄZKÓW będzie należało:
- Kompleksowa i profesjonalna obsługa kluczowych klientów z kanału nowoczesnego, tj. dbałość o całokształt procesów związanych z profesjonalną obsługą kluczowych klientów (m.in. utrzymywanie długotrwałych relacji, prezentowanie oferty firmy, doradzanie, sporządzanie umów itp.)
- Współpraca z klientami w obszarze kilku kategorii polegająca na: rozwoju sprzedaży, analizy potrzeb i możliwości klienta, ofertowaniu dedykowanych rozwiązań, realizowaniu przyjętych planów sprzedażowych
- Dbałość o rentowność bieżącej współpracy i współtworzenie strategii sprzedażowej
- Współpraca z klientami pod kątem planowanych działań lub możliwych do zaplanowania, w ścisłej współpracy z działami: marketingu, wdrożeń i zakupów.
- Stały kontakt z klientem i budowanie relacji z osobami decyzyjnymi w danym obszarze
- Monitorowanie i analiza ofert i działań konkurencji
- Szukanie możliwości rozwoju u klienta poza standardowymi działaniami, kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług 8. Dyspozycyjność i umiejętność szybkiego działania pod presją czasu 9. Umiejętność samodzielnego podejmowania właściwych decyzji – to w kompetencje 10.Umiejętność słuchania klienta i proponowania rozwiązań satysfakcjonujących dla obu stron
- Ciągłe doskonalenie pracy własnej oraz podległych procesów, wysoka motywacja do realizacji stawianych celów i zadań
Wymagane umiejętności i doświadczenie
- Doświadczenie w obsłudze klientów sieciowych poparte sukcesami i przykładami- min 2-3 lata
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office/ Excel ( stopień średnio zaawansowany)
- Dojrzałość biznesowa, duża samodzielność, konsekwencja i dyscyplina w działaniu
- Systematyczność, inicjatywa i proaktywne działanie
- Kreatywność i logiczne myślenie
- Dyspozycyjność i umiejętność działania pod presją czasu
- Umiejętność samodzielnego podejmowania właściwych decyzji
- Umiejętność słuchania klienta i proponowania rozwiązań satysfakcjonujących dla obu stron
- Dobra znajomość branży kosmetycznej oraz doświadczenie w sprzedaży produktów z tej kategorii w kanale nowoczesnym
- Wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnej pracy w zespole oraz z działami współpracującymi w spółce Eurus
- Komunikatywność, elastyczność, otwartość, pozytywne nastawienie do zmian i szybka do nich adaptacja,
- Znajomość języka angielskiego na poziome komunikatywnym w mowie i w piśmie, poziom preferowany B2
- Wykształcenie wyższe mile widziane
- Prawo jazdy kat. B
TO OFERUJEMY w zamian
- Preferowany model pracy – praca stacjonarna, dopuszczany model pracy- hybrydowa ( ( min. 1-2 dni w tygodniu w Białymstoku), na okresie próbnym zastrzegamy możliwość większej ilości dni stacjonarnie, praca jednozmianowa w godz. 8:00-16:00,
- Rekrutacja na to stanowisko składa się z 3 etapów
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o rodzaj umowy ( UoP, B2B)
- Kursy językowe online
- Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie Uniqa
- PPK w PZU S.A.
- Auto służbowe
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Senior digital marketing manager/ Digital marketing manager
miejsce pracy: stacjonarna Białystok/hybrydowa.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- budowanie, planowanie, koordynowanie i realizacja strategii i działań marketingowych marek Eurus w obszarze digital (kanały własne, social media oraz kanały kluczowych partnerów biznesowych)
- analiza rynku i konkurencji, reagowanie i przewidywanie trendów oraz dobór odpowiednich kanałów komunikacji i zarządzanie budżetami oraz egzekucją strategii w mediach społecznościowe, e-mail marketing, reklamy w wyszukiwarkach czy content marketingu.
- tworzenie, realizacja i optymalizacja strategii digital marketingowej dla wyznaczonych marek z portfolio firmy.
- kompleksowa obsługa płatnych kampanii reklamowych (Google, Meta, Linkedin, TikTok). Dobór odpowiednich kanałów komunikacji do założeń kampanii i długofalowej realizacji strategii marek z portfolio.
- monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii reklamowych.
- zarządzanie współpracującymi podmiotami, agencjami oraz wsparcie w zespole kreatywnym – planowanie prac, rozliczanie i koordynacja.
- raportowanie wyników działań, rekomendowanie i optymalizacja dalszych działań na prowadzonych projektach.
- przeprowadzanie testów, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie własnych strategii.
- wdrożenia narzędzi marketingowych usprawniających pracę działów, wprowadzanie innowacji i rozwijanie ich użytkowania
NASZE WYMAGANIA
- praktyczna znajomość ekosystemów Google Ads, META Ads, Tik-Tok Ads, GA4, GTM
- przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub przy obsłudze kampanii w ww. ekosystemach
- analityczne myślenie
- umiejętność pracy w zespole i zarządzania zadaniami współpracowników oraz partnerów zewnętrznych
- śledzenie trendów w reklamie płatnej i rozwoju narzędzi digitalowych
- znajomość narzędzi i technik niezbędnych do budowania i prowadzenia skutecznych kampanii digital – m.in. SEO,SEM, content marketing, social media marketing
- inicjatywa i sprawczość w działaniach
- zainteresowanie i chęć rozwijania oraz implementacji nowoczesnych i innowacyjnych narzędzi, rozwiązań i materiałów (m.in. wykorzystywanie AI, implementacja kreacji typu FOOH etc.)
- elastyczność i umiejętność uczenia się i rozwijania kompetencji
- mile widziane osoby z doświadczeniem w branży FMCG, kosmetycznej, fashion.
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Białymstoku/hybrydowa.
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B, UZ)
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy eksperta na stanowisko:
Digital marketing manager/Koordynator ds. reklamy płatnej
miejsce pracy: stacjonarna Białystok/hybrydowa.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Budowanie, planowanie, koordynowanie i realizacja strategii i działań marketingowych marek Eurus w internecie
- Realizacja i optymalizacja strategii digital marketingowej dla wyznaczonych marek.
- Kompleksowa obsługa płatnych kampanii reklamowych (Google, Meta, Linkedin, TT). Dobór odpowiednich kanałów komunikacji do założeń kampanii i długofalowej realizacji strategii.
- Monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii reklamowych.
- Zarządzanie współpracującymi podmiotami, agencjami oraz wsparcie w zespole kreatywnym.
- Raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach.
- Przeprowadzanie testów, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie własnych strategii.
- Wdrożenia GTM, GA4, list niestandardowych, innych
NASZE WYMAGANIA
- Praktyczna znajomość ekosystemów Google Ads, META Ads, TT Ads, GA4, GTM
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub przy obsłudze kampanii w ww. ekosystemach
- Analityczne myślenie
- Umiejętność pracy w zespole i zarządzania zadaniami współpracowników oraz partnerów zewnętrznych
- Śledzenie trendów w reklamie płatnej i rozwoju narzędzi digitalowych
- Znajomość narzędzi i technik niezbędnych do budowania i prowadzenia skutecznych kampanii digital – m.in. SEO,SEM, content marketing, social media marketing
- Inicjatywa i sprawczość w działaniach
- Elastyczność i umiejętność uczenia się i rozwijania kompetencji
- Mile widziane osoby z doświadczeniem w branży FMCG, kosmetycznej, fashion.
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Białymstoku/hybrydowa.
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B, UZ)
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy eksperta na stanowisko:
Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu
miejsce pracy: stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Współpraca z działem handlowym w zakresie ustalenia działań promocyjnych
- Współpraca z działem marketingu w zakresie ustalenia wsparcia komunikacyjnego dla poszczególnych marek w celu przygotowania odpowiednich narzędzi dla sprzedaży,
- Udział w opracowaniu planu wprowadzenia nowości na rynek oraz realizacja zleconych zadań
- Przygotowanie planu działań promocyjnych w modelu B2B, prowadzenie kalendarza promocji oraz rozliczanie akcji handlowych.
- Opracowywanie i realizacja działań promocyjnych pod kątem sprzedaży i rentowności oraz wdrożenie i realizacja tych działań.
- Kontrola sprzedaży promocyjnej w ustalonym trybie raportowania sprzedaży
- Przygotowywanie danych, raportów i analiz oraz prezentacji na potrzeby działów trade marketingu, sprzedaży i Klientów w zakresie działań promocyjnych
- Regularne śledzenie rynku pod kątem trendów promocyjnych na rynku (tradycyjny, nowoczesny, internetowy)
- Wyjazdy służbowe w ramach store check
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami w organizacji
NASZE WYMAGANIA
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, PowerPoint)
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętności negocjacyjne
- Odporność na stres
- Logiczne myślenie, umiejętności analityczne i systematyczność
- Orientacja na cel
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Znajomość systemów ERP
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale trade marketingu, marketingu lub sprzedaży w branży FMCG lub w branży kosmetycznej
- Aktywne prawo jazdy kat B
- Mile widziana znajomość aplikacji Canva
- znajomość trendów konsumenckich na rynku FMCG
- Język angielski na poziomie komunikatywnym, zarówno w mowie jak i piśmie
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Ignatkach
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B)
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy eksperta na stanowisko:
Specjalista/ Starszy specjalista ds. zapewnienia jakości
miejsce pracy: stacjonarna Białystok
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Tworzenie procedur dotyczących zapewnienia jakości
- Nadzór nad procesem zapewnienia jakości w firmie
- Przeglądy zarządzania jakością
- Aktywne uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych przez jednostki certyfikujące zewnętrzne
- Kontrola nad działaniami korygującymi oraz nad dokumentacją w ramach systemów jakości
- Analiza wyników kontroli jakości i identyfikacja obszarów do poprawy.
- Kontrola i optymalizacja procesów produkcyjnych i magazynowych
- Sprawdzanie stanu produktów w magazynie oraz kontrola względem produktu wzorcowego
- Sprawdzanie oznaczeń produktowych na opakowaniach zbiorczych
- Pobieranie próbek produkcyjnych
- Współpraca z innymi działanie w celu rozwiązania problemów związanych z jakością produktów
- Prowadzenie archiwum i ewidencji wewnętrznej
- Przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i prezentacji: raporty z audytów, sprawozdania z realizacji zaleceń z audytów, raporty na przegląd zarzadzania.
NASZE WYMAGANIA
- Tworzenie i wdrażanie procedur dotyczących kontroli jakości
- Zarządzanie projektami produkcyjnymi
- Znajomość procesów planowania i prowadzenia audytów poparte doświadczeniem np. audytora wewnętrznego
- Znajomość normy GMP 22716:2009, mile wiedziana znajomość Rozporządzenia 1223/2009
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Znajomość metod i narzędzi i systemów zarządzania jakością
- Praktyczna umiejętność wykorzystania pakietu Office w szczególności Excela na poziomie dobrym
- Znajomość przepisów szczegółowych i norm jakościowych
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku minimum 3 lata, mile widziane w branży kosmetycznej
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność radzenia sobie z kontrahentami
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Białymstoku/hybrydowa.
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B)
- Mile widziany osoby z orzeczeniem stopnia niepełnosprawności,
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy eksperta na stanowisko:
Senior brand manager
miejsce pracy: stacjonarna/hybrydowa Białystok
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- kreowanie i tworzenie spójnych konceptów i wizerunku marki
- definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji i marketingową marek – w różnych mediach i kanałach oraz we współpracy z agencjami zewnętrznymi i Partnerami biznesowymi
- opracowywanie rocznego, kwartalnego, miesięcznego planu działań marketingowych, trade-owych zgodnych ze strategią marki w oparciu o współpracę sprzedaż-marketing (promocje i aktywności w punkcie sprzedaży),
- opracowywanie rocznego, kwartalnego, miesięcznego planu działań komunikacyjnych, PR, social media, eventy etc. w oparciu o ustalony budżet i KPIs
- współtworzenie rocznego planu wdrożeń z działem wdrożeń i działem sprzedaży, weryfikacja i odpowiedzialność za komunikację marketingową, claimy i język korzyści produktów
- współtworzenie i zarządzanie komunikacją marki z konsumentami – poprzez różne kanały (social media, digital, strony www, kampanie, eventy, media tradycyjne, trade w sklepach stacjonarnych) – dbałość o spójność komunikacyjną
- wdrażanie planów komunikacyjnych we wszystkich kanałach i punktach styku (onlnie – www, social media, PR etc., offline – OOH, praca, tv, etc. oraz in-store – POS, narzędzia Partnerów biznesowych, dodatkowe ekspozycje etc.)
- holistyczne podejście do prowadzenia komunikacji, marketingu i budowania rozpoznawalności oraz zainteresowania portfoliem marki i produktów
- współtworzenie strategii marketingowych, komunikacyjnych i zarządzenie kampaniami ongoing oraz sezonowymi
- analiza trendów w branży beauty oraz monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji
- opracowywanie materiałów reklamowanych z działem graficznym oraz agencjami zewnętrznymi, dbałość o najwyższą jakość materiałów wizualnych, sesji zdjęciowych i video
- opracowanie materiałów POS we współpracy z działem trade marketingu lub samodzielnie,
- przygotowywanie planów i zapotrzebowania na GWP, gadżety i produkty upsellingowe, cross-sellingowe
- ścisła współpraca i koordynacja projektów z pozostałymi działami Firmy, agencjami zewnętrznymi i współpracownikami
- opieka nad jakością strony internetowej marki (contentem) – językiem komunikacji, wizualnym i spójnością ze strategią marki
- udział w sesjach zdjęciowych, filmowych, tworzeniu angażującego contentu dla marki
- organizacja i udział w eventach wg planu we współpracy z działem trade (polskie i zagraniczne)
- planowanie i selekcja eventów i wydarzeń branżowych, mających na celu działania promocyjne, budowanie wizerunku, działania pro-sprzedażowe
- przestrzeganie deadline-ów i dostarczania wymaganych materiałów wizualnych, graficznych, treściowych, technicznych pod akcje, promocje i wg wymagań i wdrożeń
- Realizacja, optymalizacja i ewaluacja działań marketingowych wg rocznego planu
- współpraca z działem sprzedaży i kluczowymi klientami
- współpraca w zakresie komunikacji z agencjami, kontrola i rozliczanie ich prac i zakresów odpowiedzialności
- analiza trendów i konkurencji pod kątem budowania świadomości i rozpoznawalności marki
- kontakty z klientami sieciowymi w zakresie wsparcia marketingowego, rozwoju działań i promocji marki in-store oraz w kanałach własnych e-commerce
- analiza rynku pod wdrożenia nowych produktów, pod kątem trendów, claimów i komunikacji marketingowej
- tworzenie koncepcji nowych wdrożeń i ofertowanie ich do do klientów sieciowych
- przygotowywanie konceptów marketingowych i planów marketingowych do nowych produktów, premier, linii
- śledzenie sytuacji marki w otoczeniu na rynku polskim i globalnym, proaktywne inicjowanie działań marketingowych oraz reagowanie na sytuacje kryzysowe i potrzeby konsumentów,
- analiza rynku kategorii,
- analiza wyników sprzedaży,
- analiza efektywności działań promocyjnych i komunikacyjnych,
- tworzenie prezentacji dla dostawców marek i klientów,
- inicjowanie działań omnichannel dla poszczególnych produktów, linii, w formie kampanijnej
- opracowywanie, inspirowanie i inicjowanie tworzenia materiałów reklamowych i POS,
- komunikacja i współpraca z działami wdrożeń, zakupów i sprzedaży,
NASZE WYMAGANIA
- doświadczenie minimum 2 lata na analogicznym stanowisku w branży beauty, FMCG w prowadzeniu, koordynowaniu działań marketingowych, wizerunkowych i komunikacyjnych marki, produktu, zarządzaniu marką/kategorią marek, planowaniem oraz wdrażaniem działań
- kreatywność, proaktywność i zdolność do generowania innowacyjnych pomysłów, myślenie out of the box, holistyczne podejście
- inicjatywa, otwartość i transparentność oraz łatwość nawiązywania relacji biznesowych
- elastyczność, wysoka odporność psychiczna, otwartość na dynamiczne środowisko pracy, szybkość w ocenie ryzyka i zagrożeń, umiejętność podejmowania decyzji w zmiennym środowisku
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole multidyscyplinarnym i przewodzenia zespołom projektowym
- nastawienie na jakość, kreatywność oraz wysokie poczucie estetyki
- podejmowania własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania oraz sprawczość i odpowiedzialność za prowadzone działania
- zaangażowanie, dynamizm, entuzjazm i chęć poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
- umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznym i wymagającym środowisku
- doświadczenia w rozwoju i wdrażaniu kampanii marketingowych oraz nowych projektów, linii, produktów
- wykształcenie wyższe, magisterskie, podyplomowe: marketing, komunikacja, komunikacja wizerunkowa, zarządzanie, branding, PR, pokrewne
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Białymstoku/hybrydowa.
- Jesteśmy elastyczni jeśli chodzi o tryb pracy i rodzaj umowy ( UoP, B2B)
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Magazynier – kierowca
miejsce pracy: stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Przyjmowanie towarów od dostawców oraz załadunek dostaw
- Prowadzenie auta do 3,5t w razie takiej potrzeby
- Odpowiednie składowaniu towarów w magazynie oraz na zapewnieniu sprawnego przepływu towarów
- Staranne kompletowanie towarów
- Weryfikacja skompletowanych towarów
- Pakowanie przesyłek do klientów,
- Dbanie oraz utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy
- Utrzymanie we właściwym stanie technicznym powierzonego mienia firmy oraz utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
- Udział w corocznych inwentaryzacjach magazynowych
NASZE WYMAGANIA
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Aktywne prawo jazdy kat.B – minimum 1 rok
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane aktualne uprawnienia na kierowanie wózkami jezdniowymi
- Umiejętność adaptacji do zmian
- Umiejętność pracy w zespole
- Gotowość na realizację różnorodnych zadań i do pracy fizycznej,
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym ( 2 zmiany 7:00-18:00)
- Wykonywanie pracy w sposób sumienny i staranny
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Ignatkach.
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Firma „EURUS” Sp. z o.o. – to nowoczesna firma dystrybucyjna z branży kosmetycznej. Spółka z sukcesem wprowadza nowe kategorie produktowe na terenie całego kraju. W związku z rozwojem Firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
Magazynier
miejsce pracy: stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Przyjmowanie towarów od dostawców oraz załadunek dostaw
- Odpowiednie składowaniu towarów w magazynie oraz na zapewnieniu sprawnego przepływu towarów
- Staranne kompletowanie towarów
- Weryfikacja skompletowanych towarów
- Pakowanie przesyłek do klientów,
- Dbanie oraz utrzymywanie porządku i czystości na stanowisku pracy
- Utrzymanie we właściwym stanie technicznym powierzonego mienia firmy oraz utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
NASZE WYMAGANIA
- Zdolność do pracy pod presją czasu
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane aktualne uprawnienia na kierowanie wózkami jezdniowymi
- Umiejętność adaptacji do zmian
- Umiejętność pracy w zespole
- Gotowość na realizację różnorodnych zadań i do pracy fizycznej,
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym ( 2 zmiany 7:00-18:00)
- Wykonywanie pracy w sposób sumienny i staranny
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca stacjonarna w Ignatkach.
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych partnerów do produkcji private label w obszarze kosmetyków oraz organizacją procesów wdrożeniowych dla istniejących już marek kosmetycznych.
Oczekiwania
• Umiejętne kreowanie i realizacja założeń biznesowych.
• Dobra organizacji pracy swojej i podległego zespołu.
• Umiejętność delegowania zadań.
• Komunikatywność na wysokim poziomie.
• Umiejętności negocjacyjne.
• Tworzenie relacji z partnerami biznesowymi.
• Nastawienie na cele w dynamicznym środowisku.
• Strategiczne i analityczne myślenie.
• Umiejętność zarządzania zmianą w zespole.
• Elastyczność i umiejętność pracy w rozwijającym się środowisku biznesowym.
• Swoboda pracy pod presją czasu.
Niezbędna wiedza i doświadczenie
• Doświadczenie liderskie w obszarze zarządzania produktami kosmetycznymi.
• Znajomość branży (rynku, konkurencji, procesów produkcyjnych, dostawców opakowań i producentów private label).
• Znajomość producentów private label w obszarze kosmetyków.
• Znajomość rynku opakowań/materiałów.
• Umiejętność zarządzania projektami.
• Posługiwanie się programem excel.
• Znajomość procesów logistycznych związanych z dostawami kosmetyków.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Działy współpracujące
• dział marketingu
• dział sprzedaży
• dział zakupów
• dział logistyki
• działy R&D producentów
• działy sprzedaży dostawców opakowań i producentów
Podległość i raportowanie: właściciel firmy.
Kwalifikacje
• Wykształcenie wyższe dowolne.
• Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzania procesami wdrożeniowymi w branży kosmetycznej.
• Potwierdzone wdrożenia produktów kosmetycznych.
Zadania:
• analizowanie rynku kosmetycznego pod kątem nowych wdrożeń kosmetycznych
• inicjowanie nowych wdrożeń
• planowanie wdrożeń
• planowaniem zakupów i dostaw kosmetyków w zakresie powierzonych marek
• zarządzanie finansami wdrożenia
• negocjowanie z dostawcami opakowań i producentami wyrobów gotowych
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Od 2008 roku zajmujemy się importem i dystrybucją ciekawych marek FMCG ze specjalizacją w branży kosmetycznej. Z sukcesem wprowadzamy marki na polski rynek, a to dlatego, że jesteśmy pasjonatami sprzedaży, marketingu, dobrej organizacji i rozwoju, a przy okazji bardzo dobrze znamy rynek FMCG.
Dziś jesteśmy wiodącym importerem i dystrybutorem kosmetycznych innowacji z całego świata, w tym marek naturalnych. Wiele marek w naszym portfolio to liderzy w swojej kategorii.
Adres:
Ignatki 40/1
16-001 Kleosin
Polska
Telefon: 661 678 777
E-mail: biuro@eurus.com.pl
Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy