Dlaczego warto pracować w Eurus?
Stabilne
zatrudnienie
Przyjazna
atmosfera
Możliwość rozwoju
i awansów
Wyróżnia nas wiedza, doświadczenie, umiejętność elastycznego reagowania na potrzeby rynku i najbardziej wymagających klientów.
Jeśli lubisz dynamiczny tryb pracy, chcesz doświadczać nowych i ciekawych projektów, to wizjonerski charakter właściciela i dobra atmosfera pozwolą Ci rozwinąć skrzydła w naszej firmie.
Dołącz do zespołu Eurus!
Aktualne oferty pracy
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok/ hybrydowa
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· Kompleksowa i profesjonalna obsługa kluczowego klienta z branży drogeryjnej tj. dbałość o całokształt procesów związanych z profesjonalną obsługą kluczowych klientów (m.in. utrzymywanie długotrwałych relacji prezentowanie oferty firmy, doradzanie, sporządzanie umów itp.)
· Współpraca z klientem w obszarze kilku kategorii polegająca na: rozwoju sprzedaży, analizie potrzeb i możliwości klienta, ofertowaniu dedykowanych rozwiązań, realizowaniu przyjętych planów sprzedażowych
· Dbałość o rentowność bieżącej współpracy i współtworzenie strategii sprzedażowej
· Współpraca z kluczowym klientem pod kątem planowanych działań lub możliwych do zaplanowania, w ścisłej współpracy z działami: marketingu, wdrożeń i zakupów.
· Stały kontakt z klientem i budowanie relacji z osobami decyzyjnymi w danym obszarze
· Monitorowanie i analiza ofert i działań konkurencji
· Szukanie możliwości rozwoju u klienta poza standardowymi działaniami, kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług
· Ciągłe doskonalenie pracy własnej oraz podległych procesów, wysoka motywacja do realizacji stawianych celów i zadań
NASZE WYMAGANIA
· Doświadczenie w obsłudze kluczowego klienta poparte sukcesami
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office szczególnie Excel
· Dojrzałość biznesowa, duża samodzielność, konsekwencja i dyscyplina w działaniu
· Systematyczność, inicjatywa i proaktywne działanie
· Kreatywność i logiczne myślenie
· Dyspozycyjność i umiejętność działania pod presją czasu
· Umiejętność samodzielnego podejmowania właściwych decyzji
· Umiejętność słuchania klienta i proponowania rozwiązań satysfakcjonujących dla obu stron
· Dobra znajomość branży kosmetycznej oraz doświadczenie w sprzedaży produktów z tej kategorii w kanale nowoczesnym
· Wysoka kultura osobista i umiejętność efektywnej pracy w zespole oraz z działami współpracującymi w spółce Eurus
· Komunikatywność, elastyczność, otwartość, pozytywne nastawienie do zmian i szybka do nich adaptacja,
· Znajomość języka angielskiego
TO OFERUJEMY
· Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
· Atrakcyjne wynagrodzenie
· Przyjazną atmosferę pracy
· Kursy językowe online
· Karta sportowa Medicover
· Prywatną opiekę medyczną
· Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
· PPK w PZU S.A.
· Auto służbowe
· Niezbędne narzędzia pracy
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Specjalista ds. reklamacji
miejsce pracy: praca stacjonarna Białystok
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Ewidencja reklamacji w różnych kanałach dystrybucji Spółki
- Monitorowanie przebiegu reklamacji na każdym jego etapie
- Stworzenie i opisanie standardu procedur operacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami Spółki
- Współpraca z działami sprzedaży, działem prawnym, magazynem
- Współtworzenie Ogólnych Warunków z Dostawcami w części dotyczącej reklamacji
- Analiza reklamacji
NASZE WYMAGANIA
- Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
- Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku- przynajmniej rok
- Wykształcenie minimum średnie
- Biegła znajomości obsługi komputera
- Średnio zaawansowana znajomości MS Excel, i MS Office
- Wysokie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności negocjacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Młodszy specjalista ds. zamówień i obsługi klienta
miejsce pracy: pracy: praca stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Weryfikacja zebranych zamówień
- Obsługa klienta mailowa oraz telefoniczna;
- Zamawianie niezbędnych produktów do pakowania
- Inne zadania zlecone przez przełożonego
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie średnie
- Umiejętność radzenia sobie z presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem
- Mile widziana znajomość BaseLinker
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Jeżeli Jesteś osobą ceniącą nowe wyzwania i poszukujesz firmy o wysokiej kulturze organizacyjnej, dołącz do naszego zespołu jako:
Młodszy specjalista ds. zamówień i obsługi klienta
miejsce pracy: pracy: praca stacjonarna Ignatki
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Koordynacja stanów materiałów POS wykorzystywanych pod zaplanowane akcje sprzedażowe
- Monitorowanie ofert firm konfekcyjnych na rynku
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług konfekcjonowania. Koordynowanie zleconych procesów, realizacja planów akcji sprzedażowych
- Wycena konfekcji – wewnętrzne przetargi, porównanie cen z poprzednimi realizacjami, przygotowywanie zestawień wspomagających podjęcie ostatecznej decyzji o wyborze firmy
- Ścisły kontakt z działami: sprzedaży, zakupów, magazynowym, logistycznym
- Obsługa systemu (TEMA) w celu realizacji zadań związanych z przygotowaniem akcji
- Przygotowywanie zestawienia post-realizacji planu, raporty wyników , odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
NASZE WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe (licencjat, ew. magister),
- Umiejętność poruszania się w systemach operacyjnych (np. TEMA, SAP itp.)
- Średniozaawansowana znajomość środowiska Microsoft Office, w szczególności Excel i Power Point,
- Logiczne myślenie, kreatywne rozwiązywanie problemów, umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- Umiejętność pracy w zespole, umiejętność współpracy z firmami zewnętrznymi
- Umiejętność negocjacji
- Odpowiedzialność za terminową realizację zleceń
TO OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Kursy językowe online
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową Medicover
- Zniżki na produkty dostępne na platformie sprzedażowej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie
- PPK w PZU S.A.
Aplikacje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych proszę przesłać na adres:
rekrutacjaignatki@eurus.com.pl z nazwą stanowiska w tytule wiadomości
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się pozyskiwaniem nowych partnerów do produkcji private label w obszarze kosmetyków oraz organizacją procesów wdrożeniowych dla istniejących już marek kosmetycznych.
Oczekiwania
• Umiejętne kreowanie i realizacja założeń biznesowych.
• Dobra organizacji pracy swojej i podległego zespołu.
• Umiejętność delegowania zadań.
• Komunikatywność na wysokim poziomie.
• Umiejętności negocjacyjne.
• Tworzenie relacji z partnerami biznesowymi.
• Nastawienie na cele w dynamicznym środowisku.
• Strategiczne i analityczne myślenie.
• Umiejętność zarządzania zmianą w zespole.
• Elastyczność i umiejętność pracy w rozwijającym się środowisku biznesowym.
• Swoboda pracy pod presją czasu.
Niezbędna wiedza i doświadczenie
• Doświadczenie liderskie w obszarze zarządzania produktami kosmetycznymi.
• Znajomość branży (rynku, konkurencji, procesów produkcyjnych, dostawców opakowań i producentów private label).
• Znajomość producentów private label w obszarze kosmetyków.
• Znajomość rynku opakowań/materiałów.
• Umiejętność zarządzania projektami.
• Posługiwanie się programem excel.
• Znajomość procesów logistycznych związanych z dostawami kosmetyków.
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Działy współpracujące
• dział marketingu
• dział sprzedaży
• dział zakupów
• dział logistyki
• działy R&D producentów
• działy sprzedaży dostawców opakowań i producentów
Podległość i raportowanie: właściciel firmy.
Kwalifikacje
• Wykształcenie wyższe dowolne.
• Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzania procesami wdrożeniowymi w branży kosmetycznej.
• Potwierdzone wdrożenia produktów kosmetycznych.
Zadania:
• analizowanie rynku kosmetycznego pod kątem nowych wdrożeń kosmetycznych
• inicjowanie nowych wdrożeń
• planowanie wdrożeń
• planowaniem zakupów i dostaw kosmetyków w zakresie powierzonych marek
• zarządzanie finansami wdrożenia
• negocjowanie z dostawcami opakowań i producentami wyrobów gotowych
Zakres obowiązków:
- kompletowanie zamówień
- przyjmowanie i rozkładanie towaru na magazyn
- dbanie o porządek na magazynie
Wymagania:
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
- mile widziane uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych
- sumienność i zaangażowanie
- chęci do pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę, na pełny etat
- atrakcyjny system premiowania
- stabilną pracę w dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dodatkowe ubezpieczenie na życie opiekę medyczną
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- sprawdzanie i weryfikacja cen zakupu towarów na etapie przyjęcia towaru oraz stawki podatku VAT
- weryfikacja i wprowadzanie dokumentów SAD do systemu
- wprowadzanie korekt zakupu
- dbałość o właściwy obieg dokumentów w firmie
- język angielski
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej
- odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie towaru na stan magazynowy(dostawy polskie, z UE, import towarów z krajów trzecich)
- zapewnianie klientom obsługi na satysfakcjonującym poziomie
- przyjmowanie zamówień i reklamacji, wprowadzanie ich do systemu
- udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, statusów zamówień, reklamacji
- współpraca z zespołem sprzedaży oraz magazynem
- obsługa kasy fiskalnej
Poszukujemy osoby:
- bystrej, elokwentnej, odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
- umiejącej pracować w zespole
- znającej obsługę komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat w stabilnej Firmie
Od 2008 roku zajmujemy się importem i dystrybucją ciekawych marek FMCG ze specjalizacją w branży kosmetycznej. Z sukcesem wprowadzamy marki na Polski rynek, a to dlatego że jesteśmy pasjonatami sprzedaży, marketingu, dobrej organizacji i rozwoju, a przy okazji bardzo dobrze znamy rynek FMCG.
Dziś jesteśmy wiodącym importerem i dystrybutorem kosmetycznych innowacji z całego świata, w tym marek naturalnych. Wiele marek w naszym portfolio to liderzy w swojej kategorii.
Adres:
Ignatki 40/1
16-001 Kleosin
Polska
Telefon: 661 678 777
E-mail: biuro@eurus.com.pl
Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy