Platforma zakupowa b2b

Konkurs The Look Of The Year

Wrz 19, 2021nowości, wydarzenia

Neboa pokazPL

We wrześniu w Łodzi odbył się polski finał jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie fashion – konkurs The Look Of The Year. Organizowany od ponad 30 lat jest przepustką do kariery w modelingu. W tym roku, po raz pierwszy, Natura Siberica była sponsorem konkursu, oraz postanowiła przyznać nagrodę „True Beauty Nature”. Nagrodę, która jest uznaniem dla naturalności.

Świat mody pokochał naturę, m.in. za to, że pozwala nam wyrażać siebie.  Coraz częściej przebija się w nim indywidualizm, różnorodność, mocny charakter i naturalne piękno. Rolą mody i kosmetyków staje się nie tylko podkreślenie atutów wizerunku, ale i osobowości czy nastroju. Przestają maskować, zamalowywać i przykrywać – co niezwykle docenia jury konkursu The Look Of The Year.

 

Z wielką przyjemnością pragniemy ogłosić, że zwyciężczynią pierwszej nagrody True Beauty Nature została Sarah Langa. Ta przepiękna, pochodząca z Ciechanowa siedemnastolatka już teraz dobrze wie, że przyszłość chce związać ze światem mody i od kilku miesięcy stale rozwija swoją pasję w tym kierunku.  Finalistka otrzymała 3000 zł, roczny zapas kosmetyków Natura Siberica oraz została twarzą linii pielęgnacyjnej do włosów Hair Evolution, łączącej naturalne składniki z profesjonalnym efektem, dotąd możliwym do uzyskania tylko w salonie fryzjerskim.

 

Pomysł z zaangażowaniem się marki kosmetycznej Natura Siberica w typowo modowy konkurs pokazał, że dwa światy beauty i modowy wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu działaniu, udało nam się wychwycić jeden z młodych talentów, co na pewno jest wielką szansą w przyszłości na rozwój kariery laureatki. Warto podkreślić, że to niestandardowe działanie i holistyczne podejście do tematu, miało także za cel wyłonienie ambasadorki linii Hair Evolution. Laureatów konkursu „True Beauty Nature” już niebawem będzie można oglądać w materiałach z kampanii. A nasz klient Drogerie Hebe zyskał wyrazistą, lifestylową kampanię w branży beauty, która jest popularna wśród młodych konsumentów. Poprzez udział w tym wydarzeniu, chcieliśmy dotrzeć do młodszego odbiorcy i dodatkowo pokazać, że natura może być w wersji profesjonalnej – mówi Maciej Gromek Brand Manager Natura Siberica

Eurus logo footer

Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

2DM_0830