Clipper powraca z kampanią „Stary, ale Ogień!”
Clipper, czyli marka najbardziej designerskich zapalniczek powraca z kampanią „Stary, ale Ogień!” A to oznacza, że w roli głównej znowu zobaczymy uwielbianego przez wszystkich Ryśka!
– Kampania zaplanowana jest na rok i będzie przedstawiać Ryśka w zabawnych sytuacjach, w których Clipper towarzyszy mu w życiu dnia codziennego – mówi Kamila Kiersznowska – Senior Brand Managerka marki Clipper Polska.
Pierwszy walentynkowy odcinek jest już dostępny na kanale youtube marki ➡ https://www.youtube.com/watch?v=6x5_zGAK008
Zapraszamy do oglądania i śledzenia kampanii „Stary, ale Ogień! – dobry humor gwarantowany!
Eurus Sp. z o.o. © 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna | OWD
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy