STRATEGICZNE WSPARCIE MARKETINGOWE

Eurus jest nie tylko importerem i dystrybutorem. Markom, którymi się zajmujemy, zapewniamy kompleksową opiekę marketingową. Chcemy, żeby były obecne w życiu konsumentów, idealnie odpowiadały na ich potrzeby a także inspirowały. Wiemy, jak to zrobić – jesteśmy kreatywni i lubimy nasze marki!

MEDIA TRADYCYJNE

MEDIA NOWOCZESNE

WSPARCIE SPRZEDAŻY

TARGI, WYDARZENIA
I NAGRODY

media-test

MEDIA TRADYCYJNE

Mimo dynamicznego rozwoju Internetu nadal wielu konsumentów jest wiernych tradycyjnym środkom przekazu: prasie, radiu i telewizji. Dlatego nasze marki są w nich także obecne, w postaci reklamowych kampanii prasowych, media relations, product placement, konkursów redakcyjnych, akcji kuponowych, samplingów oraz licznych wypowiedzi naszych ekspertów. Prezentujemy nasze marki w czołowych tytułach segmentu beauty, people oraz magazynach zakupowych. Jesteśmy obecni także w magazynach publikowanych przez naszych partnerów strategicznych, jak np. Skarb Rossmanna, Magazyn Hebe, czy Magazyn Natura, które stanowią istotny segment tradycyjnych mediów w Polsce. Wykorzystujemy też prasę branżową, która trafia do osób odpowiedzialnych za zakupy w sieciach i indywidualnych punktach sprzedaży, co pozwala aktywnie informować o naszych produktowych nowościach.

MEDIA NOWOCZESNE

Nowoczesny konsument chętniej zadaje pytania online niż przy półce. Wiele teorii mówi nawet, że staje przy półce zdecydowany, co kupić, bo wszystko, czego chciał się dowiedzieć, wie już z Internetu. Naszym zadaniem jest dopasowanie narzędzi e-marketingowych dla naszych marek i prowadzenie ich zgodnie z obraną strategią w sposób wyróżniający się na tle konkurencji. Poprzez social media prowadzimy dialog z konsumentami, rekrutujemy nowych i budujemy lojalność już zdobytych, którzy identyfikują się z wartościami głoszonymi przez markę. Aktywnie współpracujemy z influencerami, którzy pełnią rolę recenzentów i trendsetterów urodowych. Nasza komunikacja jest wiarygodna, bo stoi za nią know – how w obszarze content marketingu, e-marketingu i social mediów. Kluczowe marki wspieramy dedykowanym e-commerce, kampaniami digitalowymi, e-PR oraz intensywnymi działaniami wykorzystującymi narzędzia e-marketingowe oferowane przez naszych strategicznych partnerów handlowych.

smm-test

WSPARCIE SPRZEDAŻY

Konsument przekonany w Internecie pojawia się w punkcie sprzedaży gotowy do zakupu. To kolejny ważny punkt układanki. Obraz marki musi być wiarygodny i prawdziwy, zgodny ze strategią i komunikacją do konsumenta. Standy, displaye akcyjne, komunikacja POS, eventy – wszystko ma znaczenie. Dzisiejszy trade marketing to również liczne narzędzia e-komunikacji naszych partnerów handlowych lub ich działania e-commerce, które wspieramy. Wierzymy również, że jednym z kluczowych narzędzi sprzedaży jest rekomendacja. Dlatego podstawą każdej komunikacji marketingowej jest content strategiczny, który wraz z rozwojem marki na rynku edukuje konsumentów, informuje o nowościach oraz o wartościach marki, dając szansę konsumentom na utożsamienie się z nimi. Dbając o spójność komunikacji i dopasowanie do strategii marki wykorzystujemy różne narzędzia, poczynając od przemyślanych opisów produktowych, materiałów szkoleniowych, e-learningu, kart rekomendacyjnych, samplingu, czy działań z hostessami.

Przykładowe materiały POS:

TARGI, WYDARZENIA
I NAGRODY

Mamy świadomość, że współpracujemy z najlepszymi😊 Chętnie kierujemy nasze marki i ich produkty na liczne konkursy konsumenckie czy eksperckie, a one zawsze wracają z nagrodami. Dzięki temu możemy się pochwalić takimi tytułami jak Najlepszy produkt, Perły Rynku Kosmetycznego czy Qltowy Kosmetyk.

Wspierając nasze marki działamy szeroko: od działań przy półce, przez eventy handlowe, po prezentację marek i ich strategii w polskiej blogosferze.

perla-kosmet-foto4

Z dumą pokazujemy nasze produkty na najważniejszych dla sektora beauty imprezach w Polsce, takich jak Beauty Forum w Warszawie, LNE w Krakowie, K-Beauty, Forum FMCG czy Forum Branży Kosmetycznej. Prowadzimy warsztaty i konkursy na najważniejszych imprezach twórców internetowych, takich jak SeeBloggers czy MeetBeauty. Odwiedzamy również lokalne eventy, które dają możliwość bliskiego kontaktu z konsumentami, takie jak MamaVille. Zawsze staramy się być tam, gdzie nasi konsumenci, organizujemy liczne akcje samplingowe w punktach sprzedaży, w miejscowościach turystycznych a także na festiwalach i innych imprezach.

Zobacz galerię wydarzeń:

eurus-beauty-days-2018
Eurus logo footer

Eurus Sp. z o.o. © 2019
Wszelkie prawa zastrzeżone.
RODO klauzula informacyjna